Storm usluge
Proaktivno i reaktivno održavanje
Održavanje sustava informacijskih tehnologija odnosi se na proaktivne i reaktivne radnje koje su potrebne za održavanje IT proizvoda/sustava tijekom njegovog životnog ciklusa.
Proaktivno i reaktivno održavanje izvodi se na implementiranoj računalnoj i mrežnoj korisničkoj opremi (sustavi za pohranu podataka, poslužiteljska i mrežna oprema, radne stanice, mobilni uređaji, WiFi oprema), na opremi koja omogućava pristup Internetu i internetskim servisima, na operativnim sustavima koji pokreću poslužitelje i servise, te sustave i servise koji se izvršavaju na javnim cloud platformama.
Proaktivno održavanje
Proaktivno održavanje provodi se radi unapređenja funkcioniranja informatičko komunikacijskog sustava i usmjereno je na unapređenje pojedinih segmenata sustava koji su uočeni kao neprimjereni očekivanjima poslovnog okruženja i potrebama potpore poslovnih procesa, te kao prijetnja sigurnosti sustava. U proaktivno održavanje ubraja se i redoviti nadzor korištenja i rada resursa te poduzimanje korektivnih aktivnosti u slučaju nepravilnosti u radu. Također, proaktivno održavanje uključuje preporuke naručitelju kako da unaprijedi svoj informatičko-komunikacijski sustav koristeći postojeće resurse ili nova tehnološka rješenja.
Proaktivno održavanje uključuje:
-
Kontinuirani nadzor i kontrolu opreme na implementiranim rješenjima
-
Nadzor aktivnih servisa
-
Aktivnosti na rješavanju problema uočenih kroz nadzor
-
Implementacija softverske podrške za hardver
-
Implementacija sigurnosnih zakrpi
-
Redovito praćenje i podešavanje svih parametara opreme u svrhu optimalnog i ispravnog rada cjelokupnog rješenja
-
Održavanje tehničke dokumentacije o stanju sustava
Reaktivno održavanje
Reaktivno održavanje nastaje kao reakcija na prijavljene ili otkrivene poteškoće u radu. Reaktivno održavanje podrazumijeva utvrđivanje te otklanjanje uzroka zastoja u radu održavanih sustava i servisa. Obavlja ga se po prijavi zastoja ili uočene neispravnosti u radu od strane naručitelja ili ako se bez prijave utvrdi takva neispravnost. Ovaj oblik održavanje uključuje izvještavanje naručitelja o uzrocima problema i poduzetim akcijama da se sustav vrati u stanje kakvo je bilo prije pojave problema.
Kroz reaktivno održavanje moguće je izvoditi i izmjene i dogradnje funkcionalnosti informatičke infrastrukture u skladu sa zahtjevima naručitelja. Ovaj oblik održavanja realizira se na zahtjev naručitelja, a podrazumijeva prilagodbu predmeta održavanja potrebama naručitelja kroz promjenu parametara sustava ili razvoj novih elemenata sustava radi proširenja funkcionalnosti (instalacije i nadogradnje operativnih sustava, nadogradnje sigurnosnih elemenata i sl.).
Kako bismo našim korisnicima osigurali visoku razinu podrške osigurali smo:
-
NOC (Network Operating Center) - automatski generira prijave vezane za nastale nepravilnosti u sustavu što omogućuje stručnjacima rješavanje problema prije eskalacije
-
24/7 dostupan Help Desk (korisnička podrška) - svaka prijava se veže uz jedinstveni broj predmeta na Help Desk portalu
-
usluge održavanja po SLA (Service Level Agreement) definirane od strane proizvođača svojim ugovornim korisnicima:
-
klasifikacija prijava po hitnosti i utjecaju
-
zamjenski uređaji za perifernu IT opremu ukoliko nastali kvar nije moguće otkloniti unutar 48 sati za ugovorne partnere
-
zamjenski uređaji ukoliko se nastali kvar odnosi na aktivnu mrežnu opremu i poslužitelje, a isti nije moguće otkloniti unutar 12 sati za ugovorene partnere
-
skladište originalnih rezervnih dijelova
-
dobavljivost svih pripadajućih komponenti (HW/SW) kroz ovlaštene partnere i distributere
-